czwartek, 10 marca 2011

33.

A jednak wczoraj miałam przejażdżkę :d byłam w Rychwale ale tak konkretnie wczoraj mi się nic nie chciało że nie poszłam do Focusa, zresztą spieszyło mi się na You can dance. Koleś z Małej wsi było nieziemski :D po programie jak ległam an łóżko to modliłam się żeby wstać na czas ale i tak wszystko mi siostra popsuła :/ Mówię jej ustaw mi budzik na 6 bo muszę rano lekcje odrobić i przygotować się na wypracowanie z polskiego a ta wszem godzinę zmieniła ale już włącz nie wcisnęła i takim sposobem obudziłam się o 7.20 (o 7.45 lekcje mi się zaczynają) dostała opierdziel z rana jaka z niej niemota itp. Zeszłam na dół jest 7.30 a mama sobie leży w łóżku i narzeka jak to się jej nie chce wstawać kolejna dostała opierdziel że ja mam na 1 wypracowanie na które nic nie umiem i jakoś nie narzekam i wtedy powiedziała cudowne zdanie 'to jak masz dostać 1 to może zostań w domu?' . No i zostałam w domu :P ale i tak nie jestem wyspana. dzisiaj muszę się przygotować, jutro napiszę to wypracowanie i git :)
Wczoraj i dzisiaj zjadłam tyle ile chyba przez cały tydzień nie zjadłam :D i ja jestem na diecie :< :D wieczorem jadłam kaszkę bananową dla dzieci ^^ mmm coś cudownego :P
słuchałam sobie No one piano version i jakoś mnie nie zachwyciło ale są różne gusta i guściki :P przy okazji natrafiłam na Poker face Lady Gagi w wersji akustycznej i bardzo mi się podoba :) wydaje mi się że ta wersja jest wykorzystana w Make Her Say -Kid Cudi, Kanye West & Common
 
 A teraz piosenka która przez Bandslam stała się jedną z moich ulubionych :)
do następnego :)
D.

2 komentarze:

  1. Muszę sobie obejrzeć ten film Bandslam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogłądałam ;) Noo to udaną masz siostre! Czy ja wiem czy dużo się ucze. Niee. Ja i nauka. Chciałabym więcej się uczyć i żeby mi lepiej wszystko wchodziło i żebym to zapamiętała, a nie że zaraz po spr. czy kartkówce nic nie pamietam, nawet jak pisze ścigi. W sumie do testów jeszcze nie zaczełam się uczyć musze jakieś testy druknąć, ale strasznie nie chce mi się czytać poleceć czy tekstów z polskiego. A jak jest u cb? ;))

    OdpowiedzUsuń