sobota, 26 marca 2011

bez tytułu

Znalazłam niezłą stronę do tworzenia outfitów ( polyvore.com pewnie dużo z was zna), aczkolwiek nie zawsze pyta ona czy chcę by dana praca była publikowana na blogu tylko robi to sama. I tam sposobem chyba już mi z 5 notek dodała ale je usunęłam :P
niedługo egzaminy a więc stworzyłam coś na tę okazje :) Wiem że większość wybiera klasyczne połączenie bieli i czerni więc zawarłam w swojej pracy również takie rzeczy aczkolwiek dobrałam je po swojemu i nawet mi się podoba jak wyszło :D
uważam że do 'eleganckich' ubrań najlepiej pasują szpilki ale jest tu też coś dla tych którzy nie lubią (lub nie umieją) chodzić na wysokich obcasach :)
mam nadzieję że podrzuciłam tym wam inspiracje :*

1 komentarz:

  1. Boczki to ja niestety zawsze miałam i raczej inaczej niż ćwiczeniami się ich nie pozbędę. Ale nie, nie przytyłam :)

    OdpowiedzUsuń