środa, 23 marca 2011

Cześć.
W tym poście chciałabym przedstawić 2 rzeczy.
Po pierwsze w poniedziałek był pierwszy dzień wiosny. Byłam również  na Dniach Otwartych w Piotrkowie i jestem trochę spokojniejsza. Strasznie się martwiłam jak tam będzie czy w internacie będzie 'względnie' i czy daleko będę miała do szkoły lub do sklepów. Ogólnie szkoła jest na obrzeżu aczkolwiek nie tak bardzo daleko od centrum. Z internatu do szkoły mam może ze 100 m :D Szkoła średniej wielkość, budynek z zewnątrz odnowiony ale wewnątrz widać że 'ma już swoje lata'. Wzięłam już skierowanie na badania i podanie o przyjęcie do bursy, przyda mi się na później :P Na początku gdy planowałam pójście do tej szkoły myślałam że będę szła tam sama a teraz mam już 2 współlokatorki (tak, tak. Pokoje są tam 3-osobowe). Jedna koleżanka gdy przedstawiałam jej perspektywę nauki tam była 'za' ale obawiała się że jej tam nie przyjmą ( i szczerze ja tez się trochę boje że się nie dostanie). Druga była sceptyczna ponieważ ma tutaj chłopaka, są że sobą prawie 2 lata i trochę by za nim tęskniła a raczej on za nią. Jednakże ta pierwsza po dniach otwartych nie dopuszcza do siebie myśli że się nie dostanie a drugiej uświadomiłam że z chłopakiem nie wiadomo jak długo będzie a taki zawód jak technik geodeta czy ochrony środowiska warto mieć. I takim sposobem już planujemy wspólną wizję pokoju, i mówimy o każdym swoim nawyku 'Przyzwyczajaj się :)' Czuję ze to będą jedna z 4 najlepszych lat w moim życiu :D
Pogoda jak na razie dopisuje :) jutro jadę na zakupy a tu jakieś zdjęcie chyba z soboty:
Choć nie za bardzo widać na zdjęciu ale to zdjęcie jest oszronione :P ślicznie wyglądało. Widok z mojego okna :P

Kolejną sprawą którą chciałabym omówić to śmierć pewnej bardzo zdolnej aktorki. Mianowicie dzisiaj zmarła Elizabeth Taylor :(
Bardzo możliwe że większość osób to czytających nie wie o kim mowa. Aktorka ta miała 79 lat, przez całą swoją karierę zagrała w wielu filmach(ok.70 wraz z serialami itp). Zaczęła grać w wieku 10 lat. W jej wykonaniu chyba najbardziej podobała mi się  Kleopatra. Z tego co wiem to na starość nie szanowała swojego zdrowia a jeszcze przed tym miała problemy z alkoholem mimo to uważam że była świetna. 
[*]
do następnego. D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz