sobota, 19 marca 2011

Cześć:)
Tydzień zleciał niesamowicie szybko, czas do egzaminów się niesamowicie skraca :/  Wczoraj miałam plany aby dziś przejrzeć trochę materiału i przeczytać książkę jednak tak mi dzień szybko zleciał że nic nie zrobiłam. Wstałam koło 9, wyszykowałam się i pojechałam z mama do miasta. Zeszło mi gdzieś do 13 :/  Szykowałam pomadki w kolorze beżowym lub nude ale jedynie z Gosha była taka która pasowała do mojej skóry ale kosztowała 29 zł a niestety w portfelu miałam tylko 25 :/ kupiłam siostrze okulary ale chyba będą moje :D ja dam jej te stare :/ co prawda różnią się wyłącznie kolorem bo te dzisiejsze są brązowo-brokatowe a poprzednie (których zdj jest w którejś z poprzednich notek) były w coś panterkopodobne :P W poniedziałek jadę na Dni otwarte i chyba trochę się denerwuje. Mieszkam od Piotrkowa jakies 60 km, jeśli chciałabym jechać autobusem wyniosło by mnie to ok 50 zł a jeśli pojechałabym samochodem z paliwo zapłaciłabym tyle samo więc zaproponowałam mamie żeby była mym kierowcą, zgodziła się pod warunkiem że sama zapłacę za benzynę. Mówiłam dwóm koleżanką że taka jest sytuacja, mogą zapłacić po 15 zł i wsadzą dupę do samochodu nie muszą się martwić czy zdążą na autobus itp a poza tym będą odwiezione do domu ale jak widać nawet to im nie odpowiada. No i będę musiała sama wybulić kasę z tygodniówek na paliwo zamiast na zakupy w Focus mallu (do którego i tam mam zamiar iść :d muszę się rozejrzeć nad wiosenna kurtką i ciuchami na egzaminy )
Nie mam czasu poszukać jakieś zdj w necie więc zdj tatuażu które już dawno ściągnęłam :p bardzo mi się podoba sam tatuaż chociaż miejsce tez ale wolałabym go troszkę niżej :)


3 komentarze: