wtorek, 8 marca 2011

Dzień Kobiet :)

A więc życzę wszystkim dziewczyną najlepszego :P nasze wczorajsze przypomnienie chłopakom o dniu dzisiejszym zaowocowało różą która stoi a parapecie w wazonie :) dzię-ku-je-my :D
dzień w szkole minął szybko i nawet przyjemnie :P mimo mojej diety pochłonęłam dzisiaj bardzo dużo a to wszystko przez Cyrkla która cały czas czymś częstuje ale chu* z tym w końcu jest dzień kobiet :P
mam starszliwe zakwasy na nogach i brzuchu po wczorajszym w-f'ieg, miałyśmy na ocenę pokazać jak jesteśmy rozciągnięte co prawda dostałam 6 ale teraz mam duży problem z wchodzeniem po schodach i śmianiem się :D szczerze motywuje mnie to do ćwiczeń :P tak, tak jestem inna, ból sprawia że chce mi się ćwiczyć xD mam jakiś nie pohamowany apetyt :D :< jadłam dopiero jogurt naturalny a znów jestem głodna, aż pójdę sobie zrobić kolacje co się będę :P oglądałam dzisiaj Rozmowy w toku fajny temat był o anoreksji ale o takich osobach które chcą się z tego wyleczyć bo anoreksja to straszna choroba psychiczna która mi na pewno nie grozi bo uwielbiam jeść :DD 
chyba szykuje mi się jutro przejażdżka do Rychwała (Rychwału, nie wiem jak się to odmienia nawet) bo coś tam tata mówił że do pracy będzie jechał więc zapewne mama będzie go tam zawoziła a ja przy okazji pojadę z nimi :) będę przejeżdżała przez Piotrków i kolejny raz nie pójdę do Focus Mall bo teraz funduszu nie mam a zaskórniaki wydałam :/ a mam  ochotę na coś nowego :<
tak w ogóle dzisiaj ostatni dzień okresu zwykłego i od jutra zaczyna się post, muszę iść do kościoła a raczej chce bo środa popielcowa to nie święto nakazane, jeśli rodzice mnie nie będą chcieli zabrać to pójdę na 8 a jeśli pojadę z nimi to nie pójdę wgl do kościoła bo nie będzie mnie miał kto zawieźć na 17.

jestem zbulwersowana faktem iż przenieśli mi muzykę z 1 lekcji na 7 i w ten sposób będę musiała zostawać godzinę dłużej :/
jakieś stare zdj aby udekorować tą notkę :P
jakaś zgrzana z rozmazanym makijażem :D 
Piosenka na dziś: Ania Soul- Seksapil ^^
do następnego :*
xoxo. D.

2 komentarze:

  1. My nic nie dostałyśmy od naszych chłopaków! Ja pewnie po dzisiajszym w-f bd miała zakwasy. Ładna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. łaał.
    już po dniu kobiet ale nawzajem. ;d

    OdpowiedzUsuń