poniedziałek, 7 marca 2011

Hej :)
dzień mi się trochę dłużył a nawet trochę bardzo. Milena miała niesamowitą fazę cały dzień i się nie dało wręcz z nią wytrzymać :D na niemieckim prawie całą lekcje przesiedzieliśmy sami bo nauczycielka wyszła do dyrektorki co nie znaczy że nie zdążyłam zarobić minusa w tym czasie :D ale to nie moja wina bo gdyby nie koleżanka z ławki która opowiadała jakąś śmieszną historie to nie wybuchłabym tak głośnym śmiechem :D z fizyki pisaliśmy wypadówkę z której na pewno będzie 1, z chemii 1+. Fuck :/ a obiecałam sobie że wezmę się za naukę i co ?! teraz powinnam się uczyć 40 pytań na zaliczenie z religii które potrzebne jest do bierzmowania ale bardzo mi się nie chce :/ oczywiście notatka z polskiego tez na mnie czeka :<
Jutro Dzień Kobiet  a pewnie chłopcy z mojej klasy o tym 'zapomną' choć dziś delikatnie chciałyśmy im o tym przypomnieć' Ej chłopaki jutro jest Dzień Kobiet ! ' :D ta nasza wrodzona subtelność:P no ale my im na Dzień Chłopaka kupiłyśmy po czekoladzie :P
dziękuje Darii  za wyróżnienie :) też chciałabym dołączyć do tej zabawy ale na razie nie mam tak dużo ulubionych blogów :P
Chciałabym dodać jakieś zdjęcie jednakże nie znalazłam nic co by mi pasowało do tej notki :P
Kąpiel, pomalowanie paznokci, nauczenie się tych pierdzielonych pytań i wreszcie upragniony sen.
Postaram się jutro coś napisać odnośnie Dnia Kobiet :) :**
xoxo. Domi.

3 komentarze:

  1. Moja kumpela też się zarejstowała na jakimś portalu nie wiemczy to ie był pobieraczek i też musiała zapłacić. Beznadziejne to. Czekam na next i zapraszam ;0p

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby ten portal to pobieraczek. ?
    Jeśli tak to się nie masz czym przejmować. ;)
    A poza tym to nie miałam żadnej fazy. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że jesteście rozpoznane w temacie :P
    xD Milena dobrze żarty :P gdybyś siebie widziała jako obserwator to też pomyślałabyś że ta osoba ma coś z bańką :P

    OdpowiedzUsuń