wtorek, 15 marca 2011

Wiosna.

Hej :) w szkole lajcik :) z polskiego z odpowiedzi 4 jeaa :D pogoda gicik nawet co bardzo mi się podoba :) Jacyś nieznajomi proponują mi tajemnicze spotkania co nawet jest miłe :DDD w tym tygodniu ogólnie chyba nie będę miała żadnej klasówki i to jest świetny powód do radości :)

W poniedziałek pierwszy dzień wiosny :) w związku z tym do mojej garderoby musi trafić nowa kurteczka ale wgl nie wiem co wybrać :/ Ogólnie nadal będzie modny styl marynarski i romantyczny czyli w pierwszym biel pasy wszelkie motywy marynarskie, wikliniane torebki, baleriny a w drugim falbanki, delikatne materiały, koronki, róże, motywy baletowe. Szczerze lepiej czuje się w czymś ostrzejszym (skóra, ćwieki, czerń ). ale oczywiście nie mam tylko takich ubrań lubię łączyć coś delikatnego z mocnym akcentem . Nie mam jakiegoś bliżej określonego stylu a do tego jestem młoda więc nie mam problemu z eksperymentowaniem z modą. Na razie wiem że muszę mieć żółtą torebkę i jazzówki :)
                                                           




 A co do kurtki to myślałam nad czymś takim :

Choć wolałabym żeby były troszkę 'cięższe' to jednak wiosną w stroju powinno być dużo lekkości więc poszłam na ugodę z tą porą roku i z mojej kolekcji zdj wybrałam te najbardziej soft :P w tym roku stawiam na beże, nude i inne kolory naturalne :) kolejną rzeczą którą ciężko mi określić to z jakiego materiału powinna być właśnie wiosenna kurteczka :/ w zeszłym sezonie miałam kurtkę ze sztucznej skóry, owszem na początku gdy pogoda jeszcze nie była pewna dobrze się sprawowała bo była ciepła ale już w maju nie zawsze mogłam ja założyć ponieważ po prostu było mi za gorąco. Poza tym w tym roku mam egzaminy końcowe i najlepiej gdyby ta kurteczka była uniwersalna i pasowała dobrze do sukienki i szpilek a także do trampek i jeansów. Jakieś propozycje z sieciówek ? :)
___________________________________________________
Jutro przychodzi do mnie Daga będziemy robić projekt z WOSu i historii aby mieć 6 :) Już widzę jutrzejszy dzień :D będę chyba musiała zrobić projekt z informatyki aby również mieć 6 ponieważ to właśnie ten przedmiot liczy się w moim technikum. Tylko problem w tym o czym mógłby być ten projekt :/
do następnego :* D.

1 komentarz:

  1. Na dniach otwartych ogladasz szkole, możeż poprozmawiać z nauczycielami o profilu na, który chcesz się wybrać, z uczniami pogadać. Dostać papiery już. Może jakieś występy też są? Uczniowie przygotowują jakieś atrakcje. Coś takiego, zależy co tam twoja szkoła wymyśli ;))

    OdpowiedzUsuń