poniedziałek, 28 marca 2011

.

.
Na szybkości zrobiłam romantyczne zestawy :) Jak widać postawiłam na baleriny gdyż takie zestawy najlepiej sprawdzają się na np wypadzie na zakupy, spotkaniu ze znajomymi lub na popołudniowych odwiedzinach babci lub cioci :D Osobiście niezbyt dobrze czuję się w takich kolorach i wzorach ale na wieszaku lub na kimś bardzo mi się podobają :P 
Ze szkoły wróciłam dzisiaj o 13.30 :) koleżanka namówiła mnie do ucieczki z 2 ostatnich lekcji :P 
w (we ?) czwartek jedziemy do Kielc :) Jupi ! :) kolejny dzień wolny :P ogólnie to nie za fajne atrakcje ale nieważne gdzie ważne z kim :P Mamy zwiedzić policyjną izbę dziecka i iść do kina na jakiś film o papieżu :/ mam nadzieje że chociaż pójdziemy do jakiejś restauracji bo napewno do sklepów nas nie puszcza :< 
zmykam  wyszykować się bo chyba pojadę na zakupy :P
xoxo.
D.

2 komentarze: